فرازتدبیر

آموزش مهارت های فردی و فنی به صورت کارگاهی در حوزه ی کسب و کار

فرازتدبیر

آموزش مهارت های فردی و فنی به صورت کارگاهی در حوزه ی کسب و کار

مجموعه فراز تدبیر با تجربه بیش 12 سال از 42 کمپانی و در نظر گرفتن تمامی متد های اصلی در یک سازمان آماده ارائه ی برنامه و نظارت بر حسن اجرای آن در طول مدت قرار داد را خواهد داشت.
این مجموعه بر پایه سالها تجربه استوار بوده و کلید موفقیت پرسنل فعال و توجه به همه ابعاد و زوایای خدمات مشاوره ای در سازمان می باشد.

مشاوران فرازتدبیر برای پیشبرد پروژه های استراتژیک از رویکردی عملی بهره می برند. در این رویکرد با تشکیل تیم متشکل از مشاور و خبرگان سازمان نسبت به توسعه استراتژیهای شرکت اقدام می شود. مشاوران استراتژی، شرکت را با کمک ابزارهای تحلیلی متعددی شناسایی می کنند و در راستای رسیدن به اهداف قدم بر میدارند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان Customer  Relationship  Management و با مخفف (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود. سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند.

متن کامل در ادامه مطلب

 

سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان‌ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند.

مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد. هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است: فروش، بازاریابی و خدمات. در حالی که این‌ها فرآیند هایی مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند. مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی(Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگیهای مشتری که بر اساس اجرای فعالیتهای مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائاتشان وجود دارد، تامین می کند. قبل از اینکه سازمان بتواند بازاریابی یا استراتژی‌های مدیریت روابط با مشتری را توسعه دهد، آنها باید بدانند که چگونه مشتریان برای خرید کردن تصمیم می‌گیرند. این فرآیند تصمیم گیری چرخه خرید مشتری (CBC) نامیده می‌شود.

CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمند تر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می‌باشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.

برخی از چالش‌های اجرایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
 

1. عدم وجود و یا ناکافی بودن استراتژی CRM

2. مخالفت‌ها برای سازگار شدن کاربران با CRM ها

3. مباحث مدیریت صحیح اطلاعات و محتوای CRM

4. فقدان جهت دهی فرآیندهای تجاری در صورت عدم آموزش CRM

5. ناکافی بودن پشتیبانی و آموزش برای خدمات پس از فروش استاندارد

6. استفاده از تکنولوژی نامناسب به دلیل عدم مشاوره صحیح در انتخاب محصول

7. حذف ارتباط حضوری و تلفنی با مشتریان به دلایل روانی انجام گردش کار و ارتباط با مشتریان

www.faraztadbir.com

  • ۹۵/۰۲/۲۹
  • فراز تدبیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی