فرازتدبیر

آموزش مهارت های فردی و فنی به صورت کارگاهی در حوزه ی کسب و کار

فرازتدبیر

آموزش مهارت های فردی و فنی به صورت کارگاهی در حوزه ی کسب و کار

مجموعه فراز تدبیر با تجربه بیش 12 سال از 42 کمپانی و در نظر گرفتن تمامی متد های اصلی در یک سازمان آماده ارائه ی برنامه و نظارت بر حسن اجرای آن در طول مدت قرار داد را خواهد داشت.
این مجموعه بر پایه سالها تجربه استوار بوده و کلید موفقیت پرسنل فعال و توجه به همه ابعاد و زوایای خدمات مشاوره ای در سازمان می باشد.

مشاوران فرازتدبیر برای پیشبرد پروژه های استراتژیک از رویکردی عملی بهره می برند. در این رویکرد با تشکیل تیم متشکل از مشاور و خبرگان سازمان نسبت به توسعه استراتژیهای شرکت اقدام می شود. مشاوران استراتژی، شرکت را با کمک ابزارهای تحلیلی متعددی شناسایی می کنند و در راستای رسیدن به اهداف قدم بر میدارند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


www.faraztadbir.com


از انجا که بهره وری یکی از مهم ترین مسائل عصر حاضر می باشد و سهم قابل توجهی در پیشرفت صنعت دارد باید به صورت تخصصی تری به ان نگاه کرد.یکی از هدف های اصلی کلینیک کسب و کار فراز تدبیر تمرکز و گسترش این موضوع قابل توجه است.


به بیان ساده،بهره وری یعنی:"تهیه کالاها و خدمت های بیشتر و بهتر با هزینه و قیمت تمام شده سابق(با صرف همان مقدار منابع تولید)،یا تهیه همان مقدار کالاها و خدمت ها با هزینه و قیمت تمام شده کمتر و در واقع با صرف مقدار منابع تولیدی کمتر."اصول بنیانین وجود دارند که ارکان اصلی دانش بهره وری را تشکیل میدهند:


باور بداریم که:
1-فعالیت های سازمان یافته بشر به صورت مداوم و بی پایان،قابل گسترش و قابل بهبود است و تحقیقات و تجربیات در فراگردهای بهبود عملکرد به نفع عالم بشری می باشد.


2-این پیشرفت ها(بهبودها) با این کار شروع می شود که تشخیص دهیم چه تولید کنیم و چه چیز را تامین نماییم(اثربخشی)،چگونه باید تولید و تامین کنیم(کارایی) و تولید و تامین کالاها وخدمت ها باید بدون وقفه(اشتغال) صورت پذیرد.


3-اثربخشی هنگامی بوجود می اید که فعالیت های سازمان یافته ی بشری به سوی پاسخگویی به نیازمندی های اجتماعی و خواسته های اصیل افراد چه در داخل وچه در خارج از سازمان جهت یابد،و نیز اثربخشی به مفهوم کیفیت ،به معنای متغیری از پذیرش رضایتمندانه کالاها و خدمت ها،اشراف و تاکید دارد.


4-کارایی هنگامی وجود دارد که فعالیت های سازمان یافته به نحوی انجام پذیرد که برای تولید و تامین کالاها و خدمت ها با کیفیت بالا،مقادیر منابع مصرف شده،به صورت مداوم و بدون وقفه باید ادامه یابد.


5-اشتغال هنگامی است که فعالیت مؤثر و کارامد انسانی وقتی که شروع شد،به صورت مداوم و بدون وقفه باید ادامه یابد.

6-هنگامی که فعالیت های انسانی به صورت فزاینده ای مؤثر و کارامد باشد،انسانها با افزایش استاندارد زندگی،از امکانات بیشتر برای توسعه و تولید،و فرصت های گسترده برای بازیابی و حل و اصلاح مشکلاتی که جهان با لن مواجه است،بهره مند خواهند شد.


7-خودمان را وقف به وجود امدن اصول علمی،منطقی،تجربی و قابل افرینش در جهت اموختد هرچه بیشتر از دستاوردها و تجربه های دیگران،به منظور تأثیرگذاران در روند افزایش اثربخشی،کارایی و اشتغال کلیه ی فعالیت های مثبت و سازنده ی بشری می کنیم و خود را موظف می دانیم که یافته های خویش را به کنگره جهانی بهره وری و به دنیا گزارش دهیم تا در تشویق به افزایش بهره وری و بهبود کیفیت زندگی نقش داشته باشیم.

faraztadbir

نویسنده:زهره پیروزی

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی